Blog

04 Abr
0

O Concello segue co reparto de material sanitario

Como estamos a facer dende hai días, dende o Concello continuamos co reparto de material sanitario (batas, mascarillas, luvas e xel desinfectante) ás persoas que están a traballar nos establecementos abertos ao público nas Neves. O obxectivo é o de garantir a protección destas persoas e reducir ao mínimo as posibilidades de contaxio do coronavirus.

Así mesmo, o Goberno local vén de iniciar o traballo para a creación dun servizo de apoio psicolóxico destinado especialmente a persoas con Trastornos do Espectro Autista (TEA) e Trastornos de Déficit de Atención e Hiperactividade (TDAH).

Trátase dun servizo coordinado polo Concello a través de Servizos Sociais, coa colaboración dos centros de ensino e o Centro de Saúde.

Ler Máis
04 Abr
0

Bótanos unha man para confeccionar mascarillas e batas


Diante do aumento da demanda de material de protección individual e as dificultades para cubrir a necesidade que hai do mesmo, o Concello das Neves pon en marcha unha iniciativa de colaboración veciñal para a confección de batas e mascarillas reutilizables, a partir de tecido de uso sanitario financiado polo Servizo Galego de Saúde (Sergas), e que aporta a coordinadora do equipo solidario de bastas e mascarillas de Ponteareas,  Maite Isla.



Para levar a cabo esta iniciativa, o Concello achegará os tecidos xa cortados ás casas dos veciños e veciñas que o soliciten, que aportarán o seu gran de area coséndoos. Finalmente, será tamén o propio Concello o encargado de recoller o material rematado.



Dende o Concello animamos a todas as persoas a unirse a esta rede de solidariedade veciñal! É imprescindible anotarse contactando con Servizos Sociais:

Chamando aos teléfonos 986 66 71 34 / 689 98 42 10

Escribindo un correo electrónico a servizossociais@asneves.gal

indicando nome, enderezo e datos de contacto.

Ler Máis
04 Abr
0

Sanidade confirma que ata día de hoxe, non hai casos de COVID-19 nas Neves

 

Dacordo coa información facilitada pola Consellería de Sanidade. Nas Neves seguimos sen rexistrar casos de contaxio de coronavirus. Só onte, venres 3 de abril,  foron realizadas 16 probas con resultado negativo en todos os casos.

Dende o Concello séguese levando a cabo a adquisición de material sanitario. Xa chegou o enviado pola Xunta composto por 4 caixas de mascarillas, 4 caixas de luvas, 4 botes de lixivia, 6 botes de desinfectante de 500 mL e 20 monos de traballo.

Tamén está feito un pedido de Equipos de Protección Individual (EPI) á Federación Galega de Municipios e Provincias (FEGAMP), solicitando: mascarillas cirúrxicas, FFP2 e FFP3, luvas, batas desbotables, gafas de protección e produto desinfectante.

O Concello vén de facer a recollida de doazón de material reutilizable (lavable a altas temperaturas) cedido por Maite Isla (Coordinadora do equipo solidario de batas e mascarillas de Ponteareas). Son 150 mascarillas, 10 batas de protección e outras 10 de alta resistencia coas súas respectivas mascarillas.

 

Ler Máis
03 Abr
0

Vives nun lugar a onde non chega o 4G? se é así precisamos da túa axuda.

Dende o Concello estamos a facer unha análise da situación actual da conectividade do noso territorio. Falamos tanto da cobertura móbil como de internet na casa ou negocio.

As tres grandes operadoras, subministradoras da cobertura móbil, aseguran que nas Neves temos 4G con moi boa intensidade na práctica totalidade dos lugares.

En canto á conexión a internet a través de fibra óptica, non existen datos xerais, pero si se pode consultar a posibilidade de instalación en cada enderezo a través das súas páxinas web:

Vives nun lugar a onde non chega o 4G?

A túa casa está nun enderezo que ten acceso a fibra óptica, e en realidade non é así?

Axúdanos a mellorar a información!

Chama ao 986648038 ou

Escríbenos a servizos@asneves.gal

Ler Máis
02 Abr
0

Compostar é o presente

 

#TempoNaCasa. #TempoParaCompostar

Dende o Concello das Neves levamos anos traballando para xestionar de forma eficiente o lixo das nosas veciñas e veciños. Unha desas formas, que xa implantamos en todo o noso territorio, é o da compostaxe.

A compostaxe é unha alternativa ecolóxica de xestión dos biorresiduos domésticos (restos de comida e vexetais), que supoñen a metade da nosa bolsa do lixo.

Son moitos e diversos os motivos para compostar:

  • Prevención contra o coronavirus. Xa que evitamos a visita ao contedor verde.
  • Cumprir coa normativa europea de xestión de residuos.
  • Reducir o gasto na xestión dos residuos.
  • Reducir as emisións de CO2 e outros gases nocivos.
  • Empregar o compost en terras de cultivo e pechar así o ciclo natural.

Onde podemos compostar?

  • As persoas que dispoñen de vivenda con terreo poden compostar a materia orgánica nun composteiro individual.
  • As persoas que viven en edificios na zona urbana poden depositar a materia orgánica nos centros de compostaxe comunitaria (ccc) máis próximos.

E que facemos co que non se pode compostar?

  • Todo o lixo non orgánico debe separarse na casa e depositarse no contedor que corresponda nas áreas de reciclaxe.

Nestes días tamén estamos a promover a reflexión conxunta sobre o modelo social que desexamos, e quixemos facer fincapé na importancia do coidado do medio que nos rodea, por iso o primeiro tema do programa #TempoNaCasa que lanzamos é O ecoloxismo e a soberanía alimentaria. Máis información: asneves.gal/tempo-na-casa-durante-a-crise-polo-coronavirus-covid-19/

Ler Máis
31 Mar
0

Aprazado o cobro de impostos

Aprázase ata novo aviso o cobro de impostos durante o estado de alarma polo COVID-19

A relación dos impostos que se aprazan son os seguintes:

  • IVTM – Imposto de vehículos de tracción mecánina (rodaxe)
  • IBI – Imposto de ben inmobles (urbana e rústica)
  • IAE – Imposto de actividades económicas
  • Servizo de auga prestado polo Concello nas Neves
  • Servizo do lixo
  • Vados

Cando remate o estado de alarma, fixarase un novo calendario 

Ler Máis
31 Mar
0

#QuedaNaCasa. Propostas para o #TempoNaCasa

O confinamento na casa prolóngase e cada vez son máis as iniciativas e plataformas web que nos ofrecen interesantes actividades a realizar, sobre todo pensadas para as e os máis pequenos.
Despois de ter iniciado un cinefórum en liña, que continuará tamén estes días, dende a Concellería de Cultura das Neves achegamos unha selección de propostas que agardamos sexan moi útiles para pasar este #TempoNaCasa.

1. Para recuperar a oralidade, dende a páxina “Orella pendella” recollen e comparten ditos, recitados, cancións, etc. Podedes acceder para aprender da literatura popular galega e para deixar tamén as vosas achegas: https://orellapendella.gal


2. Para xogar, a Asociación Socio-Pedagóxica Galega (AS-PG) ofrece na súa páxina web, totalmente de balde, catro opcións diferentes, para nenas e adultas. https://www.as-pg.gal/en-xogo


3. Ler. A lectura sempre é unha boa opción. A plataforma de préstamo de obras en formato electrónico das bibliotecas públicas galegas (GaliciaLe) agora ofrece a posibilidade de acceder aos seus libros incluso sen ter carné de biblioteca. https://www.galiciale.gal


4. Contar contos. En Kalandraka TV ofrecen vídeos con “Contos contados” http://www.kalandraka.tv


5. “Aulas galegas” é un portal educativo realizado por un colectivo de profesoras e profesores que quere ofrecerlle unha axuda educativa á sociedade. Contén moito material educativo de todo tipo clasificado por niveis e materias. https://aulasgalegas.org


6. Aprender ou mellorar o coñecemento do galego:
i. Recursos para medrar en galego, no Portal da Lingua Galega bit.ly/medengal
ii. Exercicios para traballar arredor da lingua galega https://www.ogalego.eu.
iii. O programa “Dígocho Eu” da TVG bit.ly/digochoeu.


7. Ver os programas do Xabarín Club da CRTVG bit.ly/xabarin.


8. “O Proxecto Terra” do Colexio Oficial de Arquitectos de Galicia, ofrece unha ampla gama de actividades para infantil, primaria a secundaria que teñen como eixe central o coñecemento do territorio http://proxectoterra.coag.es/. Pode ser moi útil, sobre todo nestes días.


9. O cinema galego está nun excelente momento. Aquí algúns portais que ofrecen cinema galego de acceso libre:
i. Novo Cinema Galego bit.ly/novocinema.
ii. Mostra Internacional de Cinema Etnográfico bit.ly/micegal.

Ler Máis
31 Mar
0

Servizo de Axuda para as familias con fillas e fillos en idade escolar

O Concello das Neves ofrece un servizo de axuda para as familias con fillas e fillos en idade escolar e que non dispoñan de medios que lles permitan acceder aos contidos das tarefas que teñen que realizar neste período de confinamento por mor do Estado de Alarma decretado polo COVID-19. A iniciativa atende unha solicitude feita desde a ANPA do CEIP e faise despois de revisar un informe do propio centro.

As fotocopias dos traballos, que tamén se poden pedir telefonicamente, estarán dispoñibles para todas as persoas que as necesiten nos seguintes establecementos:

  • Estanco As Neves (Almudena)        630 060 333
  • A Librería do Xes (Aurora)              669 462 364

Co fin de garantir a igualdade de oportunidades a todo o alumnado do concello, aquelas  familias que non poidan facerse cargo dos gastos deste material, poden chamar ao teléfono dos Servizos Sociais do Concello (986 667 134), onde recibirán indicacións para recoller o material de xeito gratuíto.

Este servizo está a disposición tamén do alumnado de Educación Secundaria, Bacharelato e Ciclos.

Ler Máis
30 Mar
0

O Concello intensifica a desinfección en todo o seu territorio

O Concello intensifica a desinfección en toda a Vila, reducindo ao máximo as posibilidades de contaxio por COVID-19 

O Concello das Neves segue adiante cos traballos de limpeza en todas as parroquias e no centro, de cara a reducir ao máximo a posibilidade de contaxio por COVID-19.

 

A labor desenrolada para a desinfección realizada nos lugares máis transitados-coma gasolineiras, farmacias, supermercados, panadarías, bancos, parada de taxis, tendas, o Centro de Saúde, prazas ou a oficina de Correos-, ademais de todos ós edificios públicos- seguiu esta pasada fin de semana a das illas e contedores do lixo, repartidos por 331 puntos das Neves.

O traballo realizouse este sábado por parte de persoal do Concello dende as 9 da mañá ata as 7 e media da tarde, en máis de 250 lugares nos que están situados os colectores na práctica totalidade das parroquias. Os contedores que quedan pendentes estarán tamén desinfectados nos vindeiros días e, segundo subliña o concelleiro de Servizos Públicos e segundo tenente de alcalde, Óscar González, “é un traballo que se repetirá as veces que sexa necesario para que diminúa ao máximo calquera risco que puidese existir de contaxio ao deixar o lixo”.

Área de reciclaxe na praza do Cruceiro

Na mesma liña,  tamén fíxose unha limpeza a fondo dos composteiros comunitarios, situados na rúa Esperanza, diante da Casa da Xuventude, no aparcadoiro situado diante do Cemiterio, no Colexio e na rúa Marquesa do Pazo da Merced.

Os mesmos representan, agora máis que nunca, unha inmellorábel alternativa para depositar o material orgánico, evitando que estes restos estea no colector verde, reducindo aínda máis as posibilidades de contaxio, dada a súa seguridade, a vixilancia e a limpeza constante e o feito de que estean controlados de cote polos mestres compos

Ler Máis
30 Mar
0

Real decreto lei 10/2020, do 29 de marzo

Real decreto lei 10/2020, do 29 de marzo, polo que se regula un permiso retribuído recuperable para as persoas empregadas que non prestan servizos esenciais, co fin de reducir a mobilidade da poboación no contexto da loita contra COVID-19.

Os traballadores que estean dentro do ámbito deste real decreto lei gozarán dun permiso retribuído recuperable, obrigatoriamente, entre o 30 de marzo e o 9 de abril de 2020, ambos inclusive.

Este permiso suporá que os traballadores conservarán o dereito á remuneración que lles correspondería se prestasen servizos de xeito ordinario, incluídos os salarios base e os complementos salariais.

A recuperación do horario de traballo poderá facerse efectivo desde o día seguinte ao remate do estado de alarma ata o 31 de decembro de 2020. Esta recuperación deberá negociarse nun período de consultas aberto para este fin entre a empresa e a representación legal da persoas traballadoras, que terán unha duración máxima de sete días.

En todo caso, a recuperación destas horas non poderá supoñer o incumprimento dos períodos mínimos diarios e semanais de descanso previstos na lei e no convenio colectivo, o establecemento dun prazo de aviso inferior ao recollido no artigo 34.2 da Lei do Estatuto dos traballadores, nin a excedencia da xornada máxima anual prevista no convenio colectivo aplicable.

Non se aplicará permiso retribuído recuperable regulado no presente real decreto-lei para as seguintes persoas que traballan por conta allea:

  1. Aquelas que realicen as actividades que deberán seguir realizándose baixo cobertura dos artigos 10.1, 10.4, 14.4, 16, 17 e 18 do Real decreto 463/2020, do 14 Marzo, declarando o estado de alarma (https://www.boe.es/buscar/pdf/2020/BOE-A-2020-3692-consolidado.pdf).
  2. Aquelas que traballan nas actividades que participan na cadea de subministración do mercado e na operación dos servizos do produción de bens e servizos básicos, incluíndo alimentos, bebidas, alimentación animal, produtos de hixiene, medicamentos, produtos sanitarios ou calquera produto necesario para a protección da saúde, permitindo a súa distribución deles desde a orixe ata o destino final.
  3. Aquelas que prestan servizos nas actividades hoteleiras e de restauración que proporcionar servizos de entrega a domicilio.
  4. As que prestan servizos na cadea de produción e distribución de mercadorías, servizos, tecnoloxía sanitaria, subministracións médicas, equipos de protección, equipamento sanitario e hospitalario e calquera outro material necesario para a subministración de servizos sanitarios.
  5. As esenciais para o mantemento das actividades produtivas da industria manufactureira que ofrece subministracións, equipamentos e materiais necesarias para o correcto desenvolvemento das actividades esenciais incluídas neste anexo.
  6. Aquelas que realizan servizos de transporte, tanto para persoas como para bens, que continúan a desenvolverse desde a declaración do estado de alarma, así como aqueles que deben asegurar o mantemento dos medios empregados para iso, segundo a normativa aprobada pola autoridade competente e autoridades competentes delegadas dende a declaración do estado de alarma.
  7. As que prestan servizos en Institucións Penitenciarias, de protección civil, salvamento, rescate e prevención e extinción de incendios, seguridade de minas e tráfico e seguridade viaria. Así mesmo, os que traballan nas empresas de seguridade privada que proporciona servizos de transporte de seguridade, de resposta ante alarmas, de ronda ou vixilancia descontinua, e as que sexan necesarias para a realización de servizos de seguridade en garantía de servizos esenciais e abastecemento da poboación.
  8. As imprescindibles que apoien o mantemento do material e dos equipos das forzas armadas.
  9. As dos centros, servizos e establecementos sanitarios, así como persoas que (i) atenden a persoas maiores, menores de idade, dependentes ou persoas con discapacidade e persoas que traballan en empresas, centros de I + D + i e compañías biotecnolóxicas ligadas a COVID-19, (ii) as instalacións para animais asociadas a elas, (iii) o mantemento dos servizos mínimos das instalacións asociadas a eles e empresas subministradoras de produtos necesarios para a investigación e (iv) as empresas persoas que traballan en servizos funerarios e outras actividades relacionadas.
  10. As dos centros, servizos e establecementos asistenciais a animais.
  11. As que prestan servizos en puntos de prensa e nos medios de comunicación as axencias de comunicación ou noticias de titularidade pública e privada, así como nos seus impresión ou distribución.
  12. As das empresas de servizos financeiros, incluíndo servizos bancarios, seguros e investimento, para a prestación dos servizos que son esenciais e actividades propias de infraestruturas de pagamento e mercados financeiros.
  13. As empresas de telecomunicacións e audiovisuais e servizos informáticos esenciais, así como as redes e instalacións que as apoien e os sectores ou subsectores necesarios para o seu bo funcionamento, especialmente os que son esenciais para a prestación adecuada de servizos públicos, así como o funcionamento do traballo non presencial dos empregados públicos.
  14. As que prestan servizos relacionados coa protección e coidado das vítimas de violencia de xénero.
  15. As que traballan como avogados, procuradores, graduados sociais, tradutores, intérpretes e psicólogos e que asistan a procedementos procesuais non suspendidos polo Real decreto 463/2020, do 14 de marzo.
  16. As que prestan servizos en despachos e asesorías legais, axencias administrativas e de graduados sociais e servizos de prevención de riscos laborais de terceiros e propios, en temas urxentes.
  17. As que prestan servizos nas notarías e rexistros para o cumprimento dos servizos esenciais fixados pola Dirección Xeral de Seguridade Xurídica e Fe Pública.
  18. As que prestan servizos de limpeza, mantemento, reparación e vixilancia urxente de fallos, así como servizos na recollida, xestión e tratamento de residuos perigosos, residuos sólidos urbanos, perigosos e non perigosos, recollida e tratamento de augas residuais, actividades de descontaminación e outros servizos de xestión de residuos e transporte e eliminación de subprodutos ou en calquera das entidades pertencentes ao Sector Público, de acordo co establecido no artigo 3 da Lei 9/2017, do 8 de novembro, de Contratos do sector público.
  19. Aquelas que traballan nos Centros de Acollida de Refuxiados e nos Centros de Estancia Temporal para Inmigrantes e entidades públicas de xestión privada subvencionados pola Secretaría de Estado para as Migracións e que operan no marco da Protección Internacional e da Atención Humanitaria.
  20. Aquelas que traballan en actividades de abastecemento de auga, depuración, condución, depuración e saneamento.
  21. As esenciais para a prestación de servizos de observación e predición meteorolóxica e os procesos asociados de mantemento, vixilancia e control dos procesos operativos.
  22. As do operador designado polo Estado para prestar o servizo postal universal, co fin de prestar os servizos de recollida, admisión, transporte, clasificación, distribución e entrega co único fin de garantir o dito servizo postal universal.
  23. As que prestan servizos naqueles sectores ou subsectores que participan na importación e subministración de material sanitario, como empresas de loxística, transporte, almacenaxe, empresas de tránsito aduaneiro (transportistas de mercancías) e, en xeral, todas as que participan en corredores sanitarios.
  24. Aquelas que traballan na distribución e entrega de produtos comprados no comercio por internet, teléfono ou correspondencia.
  25. Calquera outra que preste servizos que se considerasen esenciais.

Texto orixinal: https://www.boe.es/boe/dias/2020/03/29/pdfs/BOE-A-2020-4166.pdf

Ler Máis